MINI REJS DO SZTOKHOLMU I TURKU
16.00 odprawa biletowa w Gdańsku, Terminal Westerplatte ul. Majora Sucharskiego 70
18.00 wypłyniecie promu z Gdańska do Nynashamn
nocleg na promie
Dzień 2 – Sztokholm
12.00 przypłynięcie do Nynashamn
możliwość zwiedzania Sztokholmu
18.00 – 19.00 odprawa biletowa
20.00 wypłynięcie promu ze Sztokholmu do Turku
wieczór rozrywki na luksusowym promie Viking Amorella
nocleg na promie
Dzień 3 – Turku
07.35 przypłyniecie do Turku
możliwość zwiedzania miasta
18.55 – 19.55 odprawa biletowa w Turku
20.55 wypłynięcie promu w drogę powrotną do Sztokholmu
wieczór rozrywki na luksusowym promie Viking Grace.
nocleg na promie
Dzień 4 – Sztokholm
06.30 przypłynięcie do Sztokholmu
indywidualny czas na zwiedzanie Sztokholmu
W zależności od rozkładu promu Nynashamn – Gdańsk (rejsy 3 – 4 razy w tygodniu) rejs powrotny możliwy 4 lub 5 dnia podróży
zakwaterowanie w hotelu w Sztokholmie (do wyboru szeroki wybór hoteli, możliwa rezerwacja hotelu wraz z biletami promowymi)
lub
przejazd na terminal promowy do Nynashamn
16.00 – 17.30 odprawa biletowa
18.00 wypłynięcie promu z Nynashamn do Gdańska
wieczór rozrywki na promie
Dzień 5/6 – Gdańsk
13.00 przypłyniecie do portu w Gdańsku
Cena od 699 zł/od osoby (przy założeniu 4 osoby poza sezonem letnim)
Cena zawiera:
– rejs z kabiną wewnętrzną na trasie Gdańsk – Nynashamn – Gdańsk
– rejs z kabiną wewnętrzną na trasie Sztokholm – Turku – Sztokholm
Ceny posiłków na promie:
trasa Gdańsk – Nynashamn
– śniadanie ok. 31 zł/od osoby
– lunch 2-daniowy ok. 53 zł/od osoby
trasa Sztokholm – Turku – Sztokholm
– śniadanie ok. 11 euro/od osoby
– kolacja bufetowa ok. 33 euro/od osoby
Dostępne terminy 2018 z Gdańska:
luty: 1, 3, 6, 8, 10, 13, 15, 17, 20, 22, 24, 27
marzec: 1, 3, 6, 8, 10, 13, 15, 17, 20, 22, 24, 27, 29
kwiecień: 3, 5, 7, 10, 12, 14, 17, 19, 21, 24, 26, 28
ma: 1, 3, 5, 8, 10, 12, 15, 17, 19, 22, 24, 26, 29, 31
czerwiec: 2, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30
lipiec: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30
sierpień: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 28, 30
wrzesień: 1, 4, 6, 8, 11, 13, 15, 18, 20, 22, 25, 27, 29
październik: 2, 4, 6, 9, 11, 13, 16, 18, 20, 23, 25, 27, 30
listopad: 1, 3, 6, 8, 10, 13, 15, 17, 20, 22, 24, 27, 29
grudzień: 1, 4, 6, 8, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 27
styczeń 2019: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 17, 19, 22, 24, 26, 29, 31
Rejsy na trasie Sztokholm – Turku – Sztokholm realizowane są codziennie.
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies