LEGOLAND I KOPENHAGA

 

Program imprezyCenaTerminyRegulaminWyślij zapytanieWyślij rezerwację

Legoland i Kopenhaga

Wybierz się do parku rozrywki LEGOLAND w duńskim Billund i przekonaj się, że wyobraźnia nie zna granic. LEGOLAND to zarówno ponad 50 kolejek, karuzeli i innych niesamowitych atrakcji w 8 krainach tematycznych, jak i świat zbudowany z 58 milionów klocków LEGO z replikami atrakcji turystycznych z całego świata.

Odwiedź rekiny w Atlantis, wybierz się na szalony zjazd łodzią Wikingów, ścigaj się z innymi załogami w gaszeniu pożaru lub weź udział w morskiej bitwie na pirackim statku. Odwiedź świat Ninjago i średniowieczny zamek, wybierz się na ekspedycję polarną lub posmakuj życia na Dzikim Zachodzie. Na najmłodszych czeka kraina Duplo a wszyscy muszą koniecznie wjechać na szczyt wieży widokowej LEGOTOP.

W drodze do celu przejedziesz imponującymi mostami na cieśninami Öresund oraz Wielki i Mały Bełt i odwiedzisz Kopenhagę, spotykając baśniową Syrenkę. Wracając zaś zatrzymasz się nad brzegiem morza na plaży Amager Strand, żeby odpocząć, wykąpać się albo zobaczyć najnowsze duńskie oceanarium – Den Blå Planet.

Rozrywka na morskim statku, przygoda w LEGOLAND i zwiedzanie dwóch krajów – to wyprawa, która każdemu na długo zostanie w pamięci!

Rejs z wycieczką autokarową, 2 noclegami w hotelu oraz 2 noclegami na promie.

Program wycieczki

DZIEŃ 1
• Wypływamy promem z Gdyni wieczorem, na promie restauracje, sklep, miejsca do zabawy i dyskoteka.
• Po wypłynięciu promu zapraszamy na spotkanie informacyjne z przewodnikiem.

DZIEŃ 2
• Przypływamy do Karlskrony w Szwecji o godz. 07:30.
• Wyjeżdżamy autokarem z terminalu promowego w kierunku Olandii (100 km) pół godziny po przypłynięciu. Po drodze przystanek w miasteczku Kristianopel, konkursy, filmy i inne atrakcje dla dzieci.
• Na samą wyspę wjeżdżamy 6-kilometrowym Mostem Olandzkim – zatrzymujemy się chwilę wcześniej na brzegu morza podziwiając widok na most i szwedzkie wybrzeże.
• Dojeżdżamy do Parku Rozrywki Olandia (Ölands Djur- & Nöjespark) ok. godz. 10:00.
• Całą resztę dnia możemy korzystać ze wszystkich atrakcji Parku Rozrywki:
– wesołe miasteczko, czyli karuzele, kolejki, place zabaw i mnóstwo atrakcji dla dzieci w każdym wieku (i nie tylko dzieci); koniecznie trzeba przejechać się wagonikiem na diabelskim młynie, oglądając okolicę z wysokości 30 m!
– dwa parki wodne, m in. wielki basen z ”Wyspą Piratów” oraz kilkanaście zjeżdżalni wodnych (najdłuższa 90 m);
– zoo ze zwierzętami ze wszystkich stron świata – zobaczyć tu można ponad 60 różnych gatunków zwierząt, m. in. tygrysy, lwy, lemury, zebry, kangury;
– „Świat Baśni”, czyli spotkanie z bohaterami najpopularniejszych bajek i baśni w bajkowym zamku, na bajkowej ścieżce i na Dzikim Zachodzie;
– „Kraina Dinozaurów”, a więc naturalnej wielkości modele wielu prehistorycznych gadów, które czekają na odważnych odkrywców;
– wiele miejsc, gdzie można coś zjeść: bary, restauracje a także miejsca na piknik.
• Po południu ok. godz. 18:00 wyjeżdżamy z Olandii i zatrzymujemy się na chwilę w Kalmarze. Jeśli ktoś ma jeszcze siły, przewodnik zaprasza na krótki spacer do Zamku Kalmarskiego (widok z zewnątrz).
• Wracamy do Karlskrony i wypływamy do Gdyni o godz. 21:00.

DZIEŃ 3
• Przypływamy promem do Gdyni rano o godz. 07:30.

Koniecznie trzeba wziąć ze sobą strój kąpielowy! Przyda się też trochę pieniędzy na jedzenie. Wszystkie atrakcje parku rozrywki i zoo w cenie biletu (poza typowymi dla wesołego miasteczka loteriami oraz karmieniem lemurów).

Dzień 5
• Przypłynięcie promu do Gdyni.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wybranych terminów wycieczek w przypadku zbyt małej liczby uczestników.

Armator zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w programie.

 

Cena za jedną osobę:
Osoba dorosła od 1649 zł
Dziecko 4-15 lat od 1279 zł
Dziecko 0-3 lat od 50 zł 
 

Cena zawiera opłatę portową oraz opłatę ekologiczną. Opłata portowa i opłata ekologiczna nie podlegają rabatom.

 

Cena na osobę zawiera:

  • rejs promem do Szwecji i z powrotem;
  • nocleg w kabinie 2-osobowej wewnętrznej z łazienką i TV;
  • rozrywka na promie dla dzieci i dla dorosłych;
  • trzydniowa autokarowa wycieczka z przewodnikiem;
  • cały dzień w parku rozrywki LEGOLAND ze wszystkimi atrakcjami (za wyjątkiem nauki jazdy);
  • wizyty w Kopenhadze i na plaży Amager Strand Roskilde (czas wolny);
  • przejazd przez mosty Øresundsbron i Storebæltsbroen;
  • 2 noclegi w hotelu Scandic Kolding ze śniadaniem i kolacją;
  • dojazd autokarem do parku LEGOLAND z hotelu (35 km);
  • ubezpieczenie NW i KL

Dodatkowo możliwość rezerwacji posiłków na promie w zależności od wyboru. Ceny przy wcześniejszej rezerwacji:
– śniadanie bufetowe ok 36 zł/os. dorosła; 17 zł/dziecko do 15 lat
– kolacja bufetowa z napojami (soki, kawa, herbata, piwo, wino) ok 79 zł/os. dorosła; 33 zł/dziecko do 15 lat
– pakiet: śniadanie bufetowe + kolacja bufetowa z napojami ok 113 zł/os. dorosła; 48 zł/dziecko do 15 lat
– danie dnia z napojem + sałatka lub zupa, 33 zł/os.
– wegetariańskie danie dnia z napojem, sałatka lub zupa ok 33 zł/os.

Uwagi:
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
* Minimalny wiek uczestnika: 18 lat (lub wyjazd z opiekunem powyżej 18 roku życia)

Daty wypłynięcia z Gdyni: 30.04 | 26.06 | 08.07 | 12.07 | 19.07 | 02.08 | 15.08

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wybranych terminów wycieczek w przypadku zbyt małej liczby uczestników

JAK DOJECHAĆ NA TERMINAL PROMOWY W GDYNI?
Jest wiele sposobów by szybko i wygodnie dostać się na terminal promowy Stena Line w Gdyni.

SAMOCHODEM
Estakada Kwiatkowskiego jest połączona z drogą ekspresową S6 (Obwodnicą Trójmiasta) – jest to obecnie najdogodniejszy dojazd do naszego terminala.

Adres terminalu promowego Stena Line w Gdyni:
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 60
81-156 Gdynia, Polska
GPS: 54.546682, 18.502862

Parking przy terminalu w Gdyni
Naprzeciwko terminalu pasażerskiego w Gdyni znajdują się dwa parkingi niestrzeżone i bezpłatne oraz jeden płatny, przy ulicy Kwiatkowskiego 60, około 100 metrów od naszego terminalu (płatny w parkomacie).

POCIĄGIEM
Połączenia kolejowe łączą Gdynię ze wszystkimi największymi miastami w Polsce. Należy dojechać pociągiem do stacji Gdynia Główna, a następnie na terminal promowy można się dostać autobusem lub taksówką.

AUTOBUSEM
Bezpośrednie połączenie terminalu z dworcem PKP Gdynia Główna zapewnia linia F. Bilet na przejazd można kupić u kierowcy.

Alternatywnie dojazd dostępny jest z przystanku autobusowego przy ul. Jana z Kolna (obok gdyńskiej hali targowej). Należy wybrać linię nr 150, 125 lub 105.
Do autobusów 105 i 125 można również wsiąść na przystanku, obok dworca PKP Gdynia Główna, przy ul. Morskiej.
Rozkład jazdy autobusów można sprawdzić na stronie www.zkmgdynia.pl

PIESZO LUB TAKSÓWKĄ
Jedną z najwygodniejszych opcji dojazdu jest taksówka. Terminal promowy to zaledwie 10-15 minut drogi od centrum miasta.

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Tytuł i termin wycieczki (wymagane)

Treść zapytania (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Temat: Wpisz nazwę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz datę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz ilość osób (wymagane max 8 osób)

Wypełnij poniższe pola danymi osób do zamówienia

Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia


Rodzaj kabiny
kabina 1-osobowa bez oknakabina 1-osobowa z oknemkabina 2-osobowa bez oknakabina 2-osobowa z oknemkabina 3-osobowa bez oknakabina 3-osobowa z oknemkabina 4-osobowa bez oknakabina 4-osobowa z okneminny rodzaj podaj w uwagach

Rodzaj pojazdu, jeśli będzie podróżował z Państwem
bez pojazdu, tylko osoby pieszesamochód osobowy do 2 m wys. do 6 m dł.samochód osobowy powyżej 2 m wys. do 6 m dł.minibus powyżej 2 m wys. powyżej 6 m dł. max do 8 m dł.pojazd z przyczepą powyżej 2 m wys. max do 12 m dł.

W tym polu określ dodatkowe usługi typu: posiłki, wycieczki, dodatkowe usługi
(np: śniadanie i kolacja bufetowa w dwie strony, wycieczka z przewodnikiem) (wymagane)

W tym polu należy podać dane adresowe lub dane do faktury (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Wysyłając rezerwację akceptujesz REGULAMIN i warunki rezerwacji danego Armatora.