Kilka ważnych informacji dotyczących rezerwacji wycieczek promowych

Jak zamówić wycieczkę promową?

bezpośrednio poprzez stronę www.wycieczki.promy.pl przez wypełnienie formularza Rezerwacja.

Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej wiąże się z podaniem w tytule: rodzaj imprezy oraz wybrany termin, jak również wypełnienie wymaganych pól, ważnych do przygotowania oferty. W odpowiedzi, na podany w zapytaniu adres e-mail, otrzymają Państwo wycenę oferty z informacjami do kontynuacji rezerwacji. Jeśli dane w zamówieniu zostały już uzupełnione, otrzymają Państwo link do płatności online poprzez serwis DOTPAY. Po dokonaniu wpłaty wysyłany jest bilet, który uprawnia do korzystania z wykupionych świadczeń.

UWAGA!!! – rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową (Visa, Master Card) lub przelewem bankowym przez system płatności DOTPAY, w przypadku braku miejsc lub zmiany ceny, zostaną Państwo poinformowani wiadomością e-mail. W przypadku braku akceptacji zmian całość kwoty zostanie zwrócona tą samą drogą jaką była dokonana wpłata. UWAGA!!! Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 17:00). UWAGA!!! www.wycieczki.promy.pl, PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji w każdej chwili bez podania przyczyny. (z reguły jest to zbyt późna rezerwacja lub wpłata Klienta w stosunku do terminu określonej imprezy).

– wysyłając zgłoszenie na adres e-maila wycieczki@promy.pl

– za pośrednictwem jednego z naszych Agentów w biurach podróży.
PETPOLONIA posiada ponad 650 Agentów rozmieszczonych na terenie całego kraju.

W jaki sposób mogę zapłacić za wycieczkę?

Wpłaty za ofertę wycieczki można dokonać kartą kredytową, przelewem on-line lub przez paypal. Transakcje realizowane są za pomocą operatora płatności DOTPAY. Zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail i zapytać o status swojej transakcji.

Jakie dokumenty uprawniają mnie do wejścia na pokład promu?

Po dokonaniu wpłaty na adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet [w plikach pdf]. Bilet po wydrukowaniu należy zabrać ze sobą na terminal promowy i tam wymienić go na odprawie w punkcie check-in na karty pokładowe, które uprawniają do wejścia na prom i korzystanie z zakupionych świadczeń.

Każdy pasażer, nawet dziecko w każdym wieku obowiązkowo musi posiadać ważny dokument: paszport lub dowód osobisty, zależy to od wybranego kraju docelowego. Obowiązkiem kierowcy jest posiadać również ważne prawo jazdy, obowiązkowe ubezpieczenie pojazdu (niektóre kraje wymagają Zielonej Karty), naklejkę określającą kraj rejestracji. Jeśli kraj docelowy wymaga posiadania wizy, należy ją uzyskać we własnym zakresie. Operator www.wycieczki.promy.pl nie zapewnia dokumentów typu: wiza dla pasażerów.

Ile wcześniej muszę być na terminalu? Co w przypadku jeśli się spóźnię?

Zaokrętowanie na prom uzależnione jest od wykupionej trasy oraz od określonej oferty. Na odprawy promowe należy stosować zazwyczaj poniższe zasady:
– dla osób pieszych 60-30 minut przed odpłynięciem promu
– dla pojazdów 2-1 godziny przed odpłynięciem promu

Po tych terminach Armator ma prawo odmówić zaokrętowania na prom, bilet na zakupioną ofertę przepada (chyba, że warunki oferty anulacji i zmiany mówią inaczej).

Jak mogę dokonać zmiany w zakupionej ofercie?

By dokonać zmiany w zakupionym bilecie należy ją zgłosić w miejscu zakupienia biletu tj. w biurze podróży u naszego agenta lub w przypadku zakupu biletu on-line ze strony www.wycieczki.promy.pl wysyłając e-mail z załączonym potwierdzeniem imprezy otrzymanym z naszej strony. Zmiana zostanie dokonana po uregulowaniu należności za zmianę.

Czy na wycieczkę mogę zabrać swój samochód?

Większość ofert promowych, zorganizowanych jako wycieczki są przeznaczone dla osób pieszych. Swoim pojazdem można dojechać do miejsca spotkania z pilotem na terminalu. Każdy terminal promowy dysponuje parkingiem płatnym, strzeżonym (warto dokonać rezerwacji) lub bezpłatnym ale niestrzeżonym.

Organizując wyjazd „na własną rękę” czy inne okolicznościowe imprezy, można na prom zabrać swój samochód – wystarczy w przesłanym formularzu wybrać odpowiedni przedział pojazdu lub określić w uwagach do zamówienia.

Jak dojechać na terminal promowy?

Dojazd do terminala promowego w określonym mieście znajdziesz TUTAJ przybliżając mapę do określonego portu.

 Jak długo ważny jest bilet na zakupioną wycieczkę?

Bilet na określoną imprezę ważny jest tylko i wyłącznie na wykupiony termin i godzinę.

Czy mogę zabrać ze sobą psa/kota?

Na imprezy zorganizowane nie zezwala się na przewóz zwierząt. Jedyna możliwość to zorganizowanie oferty „na własną rękę”. Podczas rejsu pies lub kot pozostaje w wyznaczonym miejscu na promie (samochód, klatka do przewozu zwierząt lub kabina). Jeśli masz w planach podróż z psem / kotem dokonaj zakupu biletu z wyprzedzeniem, ilość kabin na promach jest limitowana. Zwierzęta należy przewozić zgodnie z warunkami danego Armatora. Pamiętaj również o spełnieniu wszystkich warunków weterynaryjnych na przewóz zwierząt do określonego kraju.

Czy w cenie wycieczki zawarta jest kabina?

W większości ofert wycieczek w cenie rejsu, zawarte jest miejsce w kabinie 4-osobowej bez okna lub 2-osobowej bez okna. Do lepszego standardu kabiny należy dokonać dopłaty. Jeśli na promie lub w hotelu chcesz lepszej opcji zakwaterowania niż zawarta w cenie, określ standard w przesyłanym formularzu aby otrzymać pełną wycenę.

Czy w cenie wycieczki zawarte są posiłki?

informacja o wyżywieniu podczas wycieczki, zawarta jest w punkcie „cena zawiera”. W przypadku braku tej informacji opcja wyżywienia jest dodatkowo płatna. Jeśli chcesz dodać posiłki, wystarczy określić je w formularzu podając: dla ilu osób oraz w jakiej opcji i o której godzinie. Więcej informacji możesz uzyskać telefonicznie w naszym biurze pod numerem 338747013 lub wysyłając wiadomość na wycieczki@promy.pl.

Czy w cenie wycieczki zawarte jest ubezpieczenie?

Informacja o ubezpieczeniu podczas wycieczki, zawarta jest w punkcie „cena zawiera”. W przypadku braku tej informacji opcja ubezpieczenia jest dodatkowo płatna. Korzystając z opcji wycieczek na „własną rękę” proponujemy wykupić dodatkowe ubezpieczenie w wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym lub w formularzu w zapytaniu zapytać o opcje dodatkowego ubezpieczenia np. od kosztów rezygnacji, czy innych za pośrednictwem towarzystwa TU EUROPA.

Czy mogę bez kosztowo zrezygnować z wycieczki?

Rezygnacja z wycieczki jest możliwa zgodnie z warunkami danego organizatora. Każda anulacja musi zostać zgłoszona telefonicznie w naszym biurze pod numerem 338747013 lub poprzez e-mail wycieczki@promy.pl w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku 9:30 – 17:00. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymają Państwo informację o kosztach związanych z anulacją.

Regulamin zakupu ofert turystycznych na stronie www.wycieczki.promy.pl

Twoja morska przygoda zaczyna się tutaj!

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde pytanie!