Jak zamówić wycieczkę

Poniżej znajdziesz przydatne informacje dotyczące wyceny oraz rezerwacji wycieczek promowych.

Zamówienie wycieczki na naszej stronie jest prostsze, niż się wydaje!

Jak kupić wybraną wycieczkę, imprezę online lub sprawdzić jej cenę?
Ceny ofert można sprawdzić w następujący sposób:

I. Wysyłając “formularz” znajdujący się przy określonej ofercie na stronie (dane określone w formularzu są niezbędne do wyceny czy też zakupu oferty).

II. Wysyłając „zapytanie” na adres wycieczki@promy.pl
UWAGA!!! Pamiętaj, aby zapytanie zawierało niezbędne dane do wyceny:
– nazwę wybranej oferty,
– dokładny termin,
– liczbę osób,
– wiek pasażerów,
– rodzaj zakwaterowania na promie (standard kabin w zależności od promu).
– dodatkowe świadczenia jakie mają być dodane do oferty: np. wyżywienie, dodatkowe usługi
– jeśli oferta dotyczy również pojazdu to jego rodzaj wraz z wystającymi elementami typu bagażnik dachowy, rowery, inne (długość/wysokość/szerokość),

III. Dzwoniąc do PETPOLONII pod numer +48338779710 lub +48338747013 

W jaki sposób zakupić wycieczkę?

I. Bezpośrednio przez stronę www.wycieczki.promy.pl poprzez WYPEŁNIENIE FORMULARZA. Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej z podaniem w tytule: rodzaj imprezy oraz wybrany termin, jak również wypełnienie wymaganych pól, ważnych do przygotowania oferty. W odpowiedzi, na podany w zapytaniu adres e-mail, otrzymają Państwo wycenę oferty z informacjami do kontynuacji rezerwacji. Jeśli dane w zamówieniu zostały już uzupełnione, otrzymają Państwo link do płatności online poprzez serwis DOTPAY.  Po dokonaniu wpłaty wysyłany jest bilet, który uprawnia do korzystania z wykupionych świadczeń.

UWAGA!!! – rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową (Visa, Master Card) lub przelewem bankowym przez system płatności DOTPAY, w przypadku braku miejsc lub zmiany ceny, zostaną Państwo poinformowani wiadomością e-mail. W przypadku braku akceptacji zmian całość kwoty zostanie zwrócona tą samą drogą jaką była dokonana wpłata. UWAGA!!! Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00). UWAGA!!!  www.wycieczki.promy.pl, PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji w każdej chwili bez podania przyczyny. (z reguły jest to zbyt późna rezerwacja lub wpłata Klienta w stosunku do terminu określonej imprezy).

II. Za pośrednictwem jednego z naszych Agentów w biurach podróży.
PETPOLONIA posiada ponad 650 Agentów rozmieszczonych na terenie całego kraju. 

Jak mogę zapłacić za otrzymaną ofertę?

Wpłaty za ofertę wycieczki można dokonać kartą kredytową, przelewem on-line lub przez paypal. Transakcje realizowane są za pomocą operatora płatności DOTPAY. Zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail i zapytać o status swojej transakcji. 

Z czym udaję się na terminal promowy?

Po dokonaniu wpłaty na adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet [w plikach pdf]. Bilet po wydrukowaniu należy zabrać ze sobą na terminal promowy i tam wymienić go na odprawie w punkcie check-in na karty pokładowe, które uprawniają do wejścia na prom i korzystanie z zakupionych świadczeń.

Jak szybko dostanę ofertę wycieczki?

Oferty przesyłane są w godzinach pracy biura tj. poniedziałek-piątek: od 09:30 do 18:00, sobota: od 10:00 do 14:00, niedziela: nieczynne. Korespondencja kierowana jest na e-mail.

Jak wcześniej muszę być na terminalu i co się stanie jeśli się spóźnię?

Zaokrętowanie na prom uzależnione jest od wykupionej trasy oraz od określonej oferty. Na odprawy promowe należy stosować zazwyczaj poniższe zasady:
– dla osób pieszych 60-30 minut przed odpłynięciem promu
– dla pojazdów 2-1 godziny przed odpłynięciem promu
Po tych terminach Armator ma prawo odmówić zaokrętowania na prom, bilet na zakupioną ofertę przepada (chyba, że warunki oferty anulacji i zmiany mówią inaczej). 

Jak dokonać zmiany w zakupionej ofercie?

By dokonać zmiany w zakupionym bilecie należy ją zgłosić w miejscu zakupienia biletu tj. w biurze podróży u naszego agenta lub w przypadku zakupu biletu on-line ze strony www.wycieczki.promy.pl wysyłając e-mail z załączonym potwierdzeniem imprezy otrzymanym z naszej strony.  Zmiana zostanie dokonana po uregulowaniu należności za zmianę.

Jakie dokumenty muszę mieć ze sobą?

Każdy pasażer, nawet dziecko w każdym wieku obowiązkowo musi posiadać ważny dokument: paszport lub dowód osobisty, zależy to od wybranego kraju docelowego. Obowiązkiem kierowcy jest posiadać również ważne prawo jazdy, obowiązkowe ubezpieczenie pojazdu (niektóre kraje wymagają Zielonej Karty), naklejkę określającą kraj rejestracji. Jeśli kraj docelowy wymaga posiadania wizy, należy ją uzyskać we własnym zakresie. Operator www.wycieczki.promy.pl nie zapewnia dokumentów typu: wiza dla pasażerów.

Czy na wycieczkę mogę zabrać swój samochód?

Większość ofert promowych, zorganizowanych jako wycieczki są przeznaczone dla osób pieszych. Swoim pojazdem można dojechać do miejsca spotkania z pilotem na terminalu.  Każdy terminal promowy dysponuje parkingiem płatnym, strzeżonym (warto dokonać rezerwacji) lub bezpłatnym ale niestrzeżonym.

Organizując wyjazd “na własną rękę” czy inne okolicznościowe imprezy, można na prom zabrać swój samochód – wystarczy w przesłanym formularzu wybrać odpowiedni przedział pojazdu lub określić w uwagach do zamówienia. 

Jak dojechać na terminal promowy?

Dojazd do terminala promowego w określonym mieście znajdziesz TUTAJ przybliżając mapę do określonego portu.

Jak długo ważny jest bilet na zakupioną ofertę?

Bilet na  określoną imprezę ważny jest tylko i wyłącznie na wykupiony termin i godzinę.

Czy mogę zabrać ze sobą psa/kota?

Na imprezy zorganizowane nie zezwala się na przewóz zwierząt. Jedyna możliwość to zorganizowanie oferty “na własną rękę”.  Podczas rejsu pies lub kot pozostaje w wyznaczonym miejscu na promie (samochód, klatka do przewozu zwierząt lub kabina). Jeśli masz w planach podróż z psem / kotem dokonaj zakupu biletu z wyprzedzeniem, ilość kabin na promach jest limitowana. Zwierzęta należy przewozić zgodnie z warunkami danego Armatora. Pamiętaj również o spełnieniu wszystkich warunków weterynaryjnych na przewóz zwierząt do określonego kraju.

Czy w ofercie zawarta jest kabina?

W większości ofert wycieczek w cenie rejsu, zawarte jest miejsce w kabinie 4-osobowej bez okna lub 2-osobowej bez okna. Do lepszego standardu kabiny należy dokonać dopłaty.  Jeśli na promie lub w hotelu chcesz lepszej opcji zakwaterowania niż zawarta w cenie, określ standard w przesyłanym formularzu aby otrzymać pełną wycenę.

Czy w ofercie zawarte są posiłki?

Informacja o wyżywieniu podczas wycieczki, zawarta jest w punkcie “cena zawiera”. W przypadku braku tej informacji opcja wyżywienia jest dodatkowo płatna.  Jeśli chcesz dodać posiłki, wystarczy określić je w formularzu podając: dla ilu osób oraz w jakiej opcji i o której godzinie. Więcej informacji możesz uzyskać telefonicznie w naszym biurze lub pisząc na wycieczki@promy.pl

Czy w ofercie zawarte jest ubezpieczenie?

Informacja o ubezpieczeniu podczas wycieczki, zawarta jest w punkcie “cena zawiera”. W przypadku braku tej informacji opcja ubezpieczenia jest dodatkowo płatna.  Korzystając z opcji wycieczek na “własną rękę” proponujemy wykupić dodatkowe ubezpieczenie w wybranym towarzystwie ubezpieczeniowym lub w formularzu w zapytaniu zapytać o opcje dodatkowego ubezpieczenia np. od kosztów rezygnacji, czy innych za pośrednictwem towarzystwa TU EUROPA.   

Rezygnacja z wycieczki

Rezygnacja z wycieczki jest możliwa zgodnie z warunkami danego organizatora. Warunki do wglądu TUTAJ

Regulamin zakupu ofert turystycznych na stronie www.wycieczki.promy.pl

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies