Z GDYNI DO KARLSKRONY

BILETY Z GDYNI DO KARLSKRONYRegulamin

Skomponuj swój wyjazd do Szwecji, z Gdyni do Karlskrony. Znajdziesz u nas możliwość rezerwacji miejsc na promy Stena Line:

Dostępne bilety dla osób pieszych i zmotoryzowanych. W przypadku chęci rezerwacji przeprawy promowej dla grupy – skontaktuj się z nami na e-mail! Przygotujemy ofertę na podanej trasie i odeślemy warunki realizacji zamówienia grupowego.

Stena Line to wiodący przewoźnik promowy w Europie. Świadczy wysoki zakres usług dodatkowych na promie, w czasie rejsów nocnych wymagane miejsca w kabinach lub na fotelach. Restauracje serwują dania przygotowane przez wybitnych kucharzy, menu w zależności od wybranego rodzaju restauracji!

Zapraszamy do skomponowanie swojej oferty ON-LINE, zapraszamy do sprawdzenia licznych ofert specjalnych Armatora oraz zapraszamy na WYCIECZKI specjalnie przygotowane dla Państwa!

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies