PAKIET RODZINNY

Program imprezyCenaTerminyRegulaminWyślij zapytanieWyślij rezerwację

PAKIET RODZINNY

ZABIERZ DZIECI W REJS WEEKEND NA MORZU LUB REJS WAKACYJNY

Weekend na morzu i Rejs Wakacyjny to morska przygoda i dużo zabawy dla najmłodszych i dla dorosłych – przez cały rok, w weekendy i wakacje. Dzięki pakietowi rodzinnemu dwoje dorosłych i dwoje dzieci popłynie w taki rejs już od 350 zł czyli nawet 55% taniej! Teraz nie masz już wymówek, wiec zabierz dzieci na statek i bawcie się całą rodziną.

Pakiet rodzinny 2+2 możesz wykorzystać w rejsach Weekend na morzu i Rejs Wakacyjny, przez cały rok. Jako rodzina z dziećmi popłyniecie w rejs dużo taniej, już od 350 zł za całą Waszą czwórkę, w kabinie 4-osobowej z łazienką i TV. Aby skorzystać z pakietu wystarczy zarezerwować rejs dla przynajmniej 1 dorosłego i jednego dziecka do lat 14. To znaczy, że dwoje dorosłych może zabrać ze sobą 1 lub 2 dzieci, albo też 3 osoby dorosłe mogą jechać z jednym dzieckiem. Sprawdź warianty oferty poniżej, a zapłacisz jedną cenę.

Wykorzystaj wolny dzień i spraw dzieciom radość niezwykłą wyprawą na morze. Weekend na morzu i Rejs Wakacyjny to 24 godziny pełne radości i niespodzianek, a także odkryć dla małych (i tych całkiem dużych) podróżników. Pokaż dzieciom statek i pozwól im przeżyć prawdziwą morską przygodę. Wyjdźcie razem na pokłady otwarte i podziwiajcie morze po horyzont. Dla najmłodszych mamy też aż 4 place zabaw, a w wakacje – całodzienny program animacji. A kiedy dzieci usną w wygodnej kabinie, na dorosłych czeka dyskoteka na pokładzie, bary i restauracje.

 

Cena:  
2 dorosłych + dziecko  od 350 zł
3 dorosłych + dziecko  od 350 zł
2 dorosłych + 2 dzieci  od 350 zł
dorosły + dziecko  od 350 zł
dorosły + 2 dzieci  od 350 zł
dorosły + 3 dzieci  od 350 zł
Pakiet obejmuje od 2 do 4 osób w kabinie 4-os wew. w tym przynajmniej jedno dziecko do lat 14 oraz przynajmniej jeden dorosły. Ceny zawierają opłatę portową oraz opłatę ekologiczną. Opłata portowa i opłata ekologiczna nie podlegają rabatom.

Cena zawiera:

  • rejs promem do Szwecji i z powrotem dla 4 osób;
  • kabinę 4-os wewnętrzną z łazienką i TV;
  • rozrywkę na statku zgodnie z aktualnym programem;
  • dla dzieci: korzystanie z placów zabaw na statku.

 

Dodatkowo możliwość rezerwacji posiłków na promie w zależności od wyboru. Ceny przy wcześniejszej rezerwacji:
– śniadanie bufetowe ok 36 zł/os. dorosła; 17 zł/dziecko do 15 lat
– kolacja bufetowa z napojami (soki, kawa, herbata, piwo, wino) ok 79 zł/os. dorosła; 33 zł/dziecko do 15 lat
– pakiet: śniadanie bufetowe + kolacja bufetowa z napojami ok 113 zł/os. dorosła; 48 zł/dziecko do 15 lat
– danie dnia z napojem + sałatka lub zupa, 33 zł/os.
– wegetariańskie danie dnia z napojem, sałatka lub zupa ok 33 zł/os.

Uwagi:
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
* Minimalny wiek uczestnika: 18 lat (lub wyjazd z opiekunem powyżej 18 roku życia)

Terminy wypłynięcia:

Dzień tygodnia: 
poniedziałek od 27.04 do 31.08
wtorek od 28.04 do 25.08
środa od 29.04 do 26.08
czwartek od 23.04 do 27.08
piątek do 05.12
sobota do 05.12
niedziela  od 26.04 do 30.08

 

JAK DOJECHAĆ NA TERMINAL PROMOWY W GDYNI?
Jest wiele sposobów by szybko i wygodnie dostać się na terminal promowy Stena Line w Gdyni.

SAMOCHODEM
Estakada Kwiatkowskiego jest połączona z drogą ekspresową S6 (Obwodnicą Trójmiasta) – jest to obecnie najdogodniejszy dojazd do naszego terminala.

Adres terminalu promowego Stena Line w Gdyni:
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 60
81-156 Gdynia, Polska
GPS: 54.546682, 18.502862

Parking przy terminalu w Gdyni
Naprzeciwko terminalu pasażerskiego w Gdyni znajdują się dwa parkingi niestrzeżone i bezpłatne oraz jeden płatny, przy ulicy Kwiatkowskiego 60, około 100 metrów od naszego terminalu (płatny w parkomacie).

POCIĄGIEM
Połączenia kolejowe łączą Gdynię ze wszystkimi największymi miastami w Polsce. Należy dojechać pociągiem do stacji Gdynia Główna, a następnie na terminal promowy można się dostać autobusem lub taksówką.

AUTOBUSEM
Bezpośrednie połączenie terminalu z dworcem PKP Gdynia Główna zapewnia linia F. Bilet na przejazd można kupić u kierowcy.

Alternatywnie dojazd dostępny jest z przystanku autobusowego przy ul. Jana z Kolna (obok gdyńskiej hali targowej). Należy wybrać linię nr 150, 125 lub 105.
Do autobusów 105 i 125 można również wsiąść na przystanku, obok dworca PKP Gdynia Główna, przy ul. Morskiej.
Rozkład jazdy autobusów można sprawdzić na stronie www.zkmgdynia.pl

PIESZO LUB TAKSÓWKĄ
Jedną z najwygodniejszych opcji dojazdu jest taksówka. Terminal promowy to zaledwie 10-15 minut drogi od centrum miasta.

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Tytuł i termin wycieczki (wymagane)

Treść zapytania (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Temat: Wpisz nazwę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz datę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz ilość osób (wymagane max 8 osób)

Wypełnij poniższe pola danymi osób do zamówienia

Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia


Rodzaj kabiny
kabina 1-osobowa bez oknakabina 1-osobowa z oknemkabina 2-osobowa bez oknakabina 2-osobowa z oknemkabina 3-osobowa bez oknakabina 3-osobowa z oknemkabina 4-osobowa bez oknakabina 4-osobowa z okneminny rodzaj podaj w uwagach

Rodzaj pojazdu, jeśli będzie podróżował z Państwem
bez pojazdu, tylko osoby pieszesamochód osobowy do 2 m wys. do 6 m dł.samochód osobowy powyżej 2 m wys. do 6 m dł.minibus powyżej 2 m wys. powyżej 6 m dł. max do 8 m dł.pojazd z przyczepą powyżej 2 m wys. max do 12 m dł.

W tym polu określ dodatkowe usługi typu: posiłki, wycieczki, dodatkowe usługi
(np: śniadanie i kolacja bufetowa w dwie strony, wycieczka z przewodnikiem) (wymagane)

W tym polu należy podać dane adresowe lub dane do faktury (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Wysyłając rezerwację akceptujesz REGULAMIN i warunki rezerwacji danego Armatora.