Sztokholm

 

Program imprezyCenaTerminyRegulaminWyślij zapytanieWyślij rezerwację

WYCIECZKA DO SZTOKHOLMU

Zobacz fascynujące zabytki i poczuj niezwykłą atmosferą miasta. A po drodze przekonaj się, jak urozmaicona jest Szwecja i ile atrakcji kryje jej wschodnie wybrzeże! Po drodze licz na turystyczne niespodzianki!

Podczas czterodniowej wycieczki autokarowej poznasz Szwecję i zachwycisz się jej stolicą. Zwiedzanie Sztokholmu z przewodnikiem, spacer po Starym Mieście i wizyta w Muzeum Vasa sprawią, że pokochasz to miasto!

Po drodze czeka Cię wiele niezwykłych miejsc. Zobaczysz słynny kościół Świętej Brygidy w Vadstena i popłyniesz stateczkiem przez archipelag malowniczych szkierowych wysp do Vaxholm. Odwiedzisz też Uppsala, miasto znane z najstarszego uniwersytetu w Szwecji i imponującej katedry.

Powrót uatrakcyjni między innymi wizyta w Himmelstalund, gdzie znajdują się najsłynniejsze w Skandynawii rysunki naskalne z epoki brązu.

Pełen turystycznych wrażeń wrócisz na pokład, gdzie czeka moc atrakcji – aż do rana!

Rejs z 2 noclegami na promie, 3 noclegami w hotelu oraz wycieczką autokarową z przewodnikiem.

Program wycieczki

Środa
• Wypłynięcie promu z Gdyni wieczorem,na promie restauracje, sklep, bary i dyskoteka.

Czwartek
• Przypłynięcie do Karlskrony w Szwecji rano.
• Przejazd autokarem przez prowincje Blekinge i Småland (330 km), po drodze krótkie przerwy. Droga widokowa wzdłuż brzegu jeziora Vättern.
• Wizyta w Vadstena ok. godz. 11:30, zwiedzanie kościoła Św. Brygidy, spacer po mieście, zamek Vadstena. Czas wolny.
• Przejazd przez Motala, przystanek przy śluzach na Göta kanal.
• Dojazd do Linköping, zakwaterowanie w hotelu Quality Ekoxen w centrum miasta. Wolny wieczór, dla chętnych krótki spacer z przewodnikiem po mieście.

Piątek
• Śniadanie w hotelu.
• Wyjazd w stronę Sztokholmu (ok. 210 km).
• Dojazd do Sztokholmu ok. godz. 12:00. Zwiedzanie miasta z przewodnikiem – m.in. spacer po Starym Mieście i wizyta w Muzeum Vasa.
• Czas wolny w centrum, okazja do zwiedzenia jednej z atrakcji na wyspie Djurgården: Skansen, Muzeum Abba, Junibacken, Muzeum Nordiska
(dodatkowo płatne).
• Zakwaterowanie w hotelu Quality Globe w południowej części Sztokholmu (lipiec) lub Scandic Foresta na wyspie Lidingö we wschodniej części
miasta (sierpień), 5/6 km od centrum.
• Wolny wieczór w Sztokholmie (dojazd metrem/autobusem z hotelu do centrum 15-25 min.).

Sobota
• Śniadanie w hotelu.
• Rejs małym statkiem pasażerskim przez archipelag z przystani w centrum Sztokholmu do Vaxholm.
• Przejazd do Uppsala (85 km) – zwiedzanie gotyckiej katedry (miejsce koronacji i pochówku wielu szwedzkich królów), spacer w najstarszej części miasta/chwila czasu wolnego.
• Powrót do Sztokholmu ok. godz. 16.00, czas wolny w centrum miasta.
• Powrót do hotelu.

Niedziela
• Śniadanie w hotelu.
• Przejazd do Norrköping (165 km). Postój w Himmelstalund – jedne z najsłynniejszych w Skandynawii rysunków naskalnych z epoki brązu.
• Przejazd do Västervik (120 km). Czas wolny, możliwość odwiedzenie ruin zamku na wyspie w centrum miasta lub dzielnicy drewnianych domków marynarskich.
• Wyjazd do Karlskrony (230 km), ew. krótki postój w Kalmarze (jeżeli wystarczy czasu).
• Powrót na terminal promowy w Karlskronie. Wypłynięcie promu.

Poniedziałek
• Przypłynięcie promu do Gdyni.

W cenie wycieczki śniadania w hotelu i wstęp do Muzeum Vasa, ale warto wziąć ze sobą trochę pieniędzy na dodatkowe wstępy i jedzenie w czasie wolnym (obiad/lunch w restauracji w Szwecji około 100 SEK/os.).

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wybranych terminów wycieczek w przypadku zbyt małej liczby uczestników.

 Cena za jedną osobę:
 Osoba dorosła od 1 579 zł
 Singiel od 2 219 zł
 Dziecko 4-14 lat od 1 559 zł
 Dziecko 0-3 lata 30 zł
Cena zawiera opłatę portową oraz opłatę ekologiczną. Opłata portowa i opłata ekologiczna nie podlegają rabatom.

Cena od 1579 zł na osobę zawiera:
● rejs promem do Szwecji i z powrotem;
● rozrywkę na pokładzie;
● 2 noclegi w kabinie 2-os. wewn. z łazienką i TV;
● wycieczkę autokarową z przewodnikiem;
● 3 noclegi w hotelu w pok. 2os z łazienką (ze śniadaniem);
● zwiedzanie Sztokholmu i Uppsala z lokalnym przewodnikiem;
● wejście do Muzeum Vasa;
● rejs przez archipelag sztokholmski;
● zwiedzanie kościoła Św. Brygidy w Vadstena i katedry w Uppsala;
● ubezpieczenie NW i KL.

Cena dla 1 osoby pod warunkiem wyjazdu 2 osób w kabinie 2-osobowej wew. Cena zawiera opłatę portową oraz opłatę ekologiczną. Opłata portowa oraz opłata ekologiczna nie podlegają rabatom.

Dodatkowo możliwość rezerwacji posiłków na promie w zależności od wyboru. Ceny przy wcześniejszej rezerwacji:
– śniadanie bufetowe ok 36 zł/os. dorosła; 17 zł/dziecko do 15 lat
– kolacja bufetowa z napojami (soki, kawa, herbata, piwo, wino) ok 79 zł/os. dorosła; 33 zł/dziecko do 15 lat
– pakiet: śniadanie bufetowe + kolacja bufetowa z napojami ok 113 zł/os. dorosła; 48 zł/dziecko do 15 lat
– danie dnia z napojem + sałatka lub zupa, 33 zł/os.
– wegetariańskie danie dnia z napojem, sałatka lub zupa ok 33 zł/os.

Uwagi:
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
* Minimalny wiek uczestnika: 18 lat (lub wyjazd z opiekunem powyżej 18 roku życia)

Daty wypłynięcia z Gdyni: 15.07 | 29.07 | 12.8 | 26.08

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wybranych terminów wycieczek w przypadku zbyt małej liczby uczestników

JAK DOJECHAĆ NA TERMINAL PROMOWY W GDYNI?
Jest wiele sposobów by szybko i wygodnie dostać się na terminal promowy Stena Line w Gdyni.

SAMOCHODEM
Estakada Kwiatkowskiego jest połączona z drogą ekspresową S6 (Obwodnicą Trójmiasta) – jest to obecnie najdogodniejszy dojazd do naszego terminala.

Adres terminalu promowego Stena Line w Gdyni:
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 60
81-156 Gdynia, Polska
GPS: 54.546682, 18.502862

Parking przy terminalu w Gdyni
Naprzeciwko terminalu pasażerskiego w Gdyni znajdują się dwa parkingi niestrzeżone i bezpłatne oraz jeden płatny, przy ulicy Kwiatkowskiego 60, około 100 metrów od naszego terminalu (płatny w parkomacie).

POCIĄGIEM
Połączenia kolejowe łączą Gdynię ze wszystkimi największymi miastami w Polsce. Należy dojechać pociągiem do stacji Gdynia Główna, a następnie na terminal promowy można się dostać autobusem lub taksówką.

AUTOBUSEM
Bezpośrednie połączenie terminalu z dworcem PKP Gdynia Główna zapewnia linia F. Bilet na przejazd można kupić u kierowcy.

Alternatywnie dojazd dostępny jest z przystanku autobusowego przy ul. Jana z Kolna (obok gdyńskiej hali targowej). Należy wybrać linię nr 150, 125 lub 105.
Do autobusów 105 i 125 można również wsiąść na przystanku, obok dworca PKP Gdynia Główna, przy ul. Morskiej.
Rozkład jazdy autobusów można sprawdzić na stronie www.zkmgdynia.pl

PIESZO LUB TAKSÓWKĄ
Jedną z najwygodniejszych opcji dojazdu jest taksówka. Terminal promowy to zaledwie 10-15 minut drogi od centrum miasta.

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Tytuł i termin wycieczki (wymagane)

Treść zapytania (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Temat: Wpisz nazwę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz datę imprezy, wycieczki (wymagane)

Wybierz ilość osób (wymagane max 8 osób)

Wypełnij poniższe pola danymi osób do zamówienia

Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia
Imię i nazwisko Data urodzenia


Rodzaj kabiny
kabina 1-osobowa bez oknakabina 1-osobowa z oknemkabina 2-osobowa bez oknakabina 2-osobowa z oknemkabina 3-osobowa bez oknakabina 3-osobowa z oknemkabina 4-osobowa bez oknakabina 4-osobowa z okneminny rodzaj podaj w uwagach

Rodzaj pojazdu, jeśli będzie podróżował z Państwem
bez pojazdu, tylko osoby pieszesamochód osobowy do 2 m wys. do 6 m dł.samochód osobowy powyżej 2 m wys. do 6 m dł.minibus powyżej 2 m wys. powyżej 6 m dł. max do 8 m dł.pojazd z przyczepą powyżej 2 m wys. max do 12 m dł.

W tym polu określ dodatkowe usługi typu: posiłki, wycieczki, dodatkowe usługi
(np: śniadanie i kolacja bufetowa w dwie strony, wycieczka z przewodnikiem) (wymagane)

W tym polu należy podać dane adresowe lub dane do faktury (wymagane)

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem wycieczki.promy.pl. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:
1. wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
2. wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres wycieczki@promy.pl

Wysyłając rezerwację akceptujesz REGULAMIN i warunki rezerwacji danego Armatora.