SPACER W CHMURACH – NA KRAWĘDZI DANII
Program imprezyCenaTerminyRegulaminWyślij zapytanieWyślij rezerwację
Dzień pierwszy:
- 19.00 zbiórka uczestników wycieczki w Szczecinie (Plac Rodła 8, parking przed głównym wejściem hotelu Radisson BLU), spotkanie z pilotem
- 19.15 wyjazd ze Szczecina, przejazd autokarem do Świnoujścia
- 21.00 odprawa na terminalu promowym, zaokrętowanie uczestników na pokład promu Skania, zakwaterowanie w kabinach
- 21.45 kolacja
- 23.00 wypłynięcie promu w morze
- czas wolny – możliwość skorzystania z oferty sklepów, barów
- nocleg
Dzień drugi:
- 06.30 przypłynięcie do Ystad
- 06.30 – 07.30 śniadanie, zejście z promu
- przejazd jednym z najdłuższych połączeń między lądami w Europie – mostem Øresund w drodze na wschodnie wybrzeże Danii, na imponującą, wysoką na 45 metrów spiralną wieżę widokową, do której zaprowadzi nas ścieżka zawieszona
pośród drzew, gdzie z głową w chmurach będziemy wypatrywać dalekiej… Kopenhagi! Spacer rozpocznie się spektakularnym wejściem na wieżę, z której widok rozciąga się nawet na 25 kilometrów! - następnie przejedziemy na wsypę Møn, gdzie kontynuacją wyprawy będzie niezwykły spacer po unikatowym klifowym wybrzeżu, które zbudowane jest z kredowych skał. To tutaj poszukamy śladów wielkiego wyginięcia dinozaurów –
takich miejsc na świecie jest tylko sześć! Klify na wyspie Møn oraz Stevn na Zelandii zostały wpisane na światową listę dziedzictwa przyrodniczego UNESCO! Podczas geospaceru zobaczymy olbrzymie nagromadzenia krzemienia, dowiemy się co to jest „zszokowany kwarc”, odwiedzimy również malowniczy i romantyczny pałacyk Liselund z przepięknym ogrodem - powrót do Szwecji mostem Øresund, przejazd do Ystad
- 21.30 odprawa na terminalu promowym, zaokrętowanie uczestników na pokład promu Polonia, zakwaterowanie w kabinach
- 22.00 kolacja
- 22.30 wypłynięcie promu w morze
- czas wolny – możliwość skorzystania z oferty sklepów, barów
- nocleg
Dzień trzeci:
- 06.45 przypłynięcie do Świnoujścia
- 06.00 – 07.00 śniadanie, opuszczenie promu
- około 09.00 przyjazd do Szczecina, zakończenie wycieczki
864 PLN za osobę w kabinie dwuosobowej
1062 PLN za osobę w kabinie jednoosobowej
Specjalna cena dla dzieci do 7 lat – 675 PLN przy zakwaterowaniu w pokoju/kabinie z rodzicem
Cena zawiera:
- przejazd promem Skania na trasie Świnoujście – Ystad
- przejazd promem Polonia na trasie Ystad – Świnoujście
- miejsce w kabinie podczas rejsu promem Skania oraz Polonia
- kolację na promie Skania na trasie Świnoujście – Ystad
- śniadanie na promie Skania na trasie Świnoujście – Ystad
- kolację na promie Polonia na trasie Ystad – Świnoujście
- śniadanie na promie Polonia na trasie Ystad – Świnoujście
- suchy prowiant w drugim dniu wycieczki
- opłatę za bilet wstępu na wieżę widokową
- zwiedzanie zgodnie z programem
- transport z wyłączeniem pieszej części wycieczki
- opiekę pilota/przewodnika w trakcie trwania wycieczki wg programu
- opłatę za przejazd autokaru mostem Øresund (Dania – Szwecja) w dwie strony
- ubezpieczenie NNW, KL
- dodatek paliwowy i ekologiczny
- opłatę z tytułu Funduszu Gwarancji Turystycznej i Turystycznego Funduszu Pomocowego
Uwagi
- organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu, kolejności zwiedzania atrakcji turystycznych
- wymagane minimum uczestników – 25 osób
- oferta zawiera napoje do posiłków na promach (kawa, herbata, woda mineralna)
- w ofercie dostępne są również kabiny 3-osobowe w takiej samej cenie, jak oferta z kabiną 2-osobową (w miarę dostępności miejsc)
- nie ma możliwości sprzedaży pojedynczych miejsc w kabinie dwuosobowej, należy wykupić ofertę zakwaterowania w kabinie jednoosobowej
- możliwość zbiórki bezpośrednio w Świnoujściu o godz. 20.45 (miejsce: ul. Dworcowa 1, I piętro na terminalu promowym) – przy rozpoczęciu wycieczki w Świnoujściu cena oferty nie ulega zmianie
- numer kontaktowy do pilota/przewodnika wycieczki przekazywany jest przez niego osobiście w dniu zbiórki
- trasa wycieczki jest zróżnicowana i wymagająca (ok. 6 km)
- wymagane jest posiadanie ważnego dokumentu tożsamości (również przez dzieci), który uprawnia do przekroczenia granicy (dowód osobisty lub paszport)
Termin: 29.06 – 01.07.2023
wymagane minimum uczestników – 25 osób, w przypadku braku odpowiedniej ilości osób wycieczka zostanie potwierdzona do 14 dni przed wypłynięciem, w przypadku odwołania Klient otrzymuje zwrot kosztów biletu lub może skorzystać z innej oferty Armatora.
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej warunkami rezerwacji jest wydany przez PETPOLONIA Małgorzata Koczot, Adam Toma Spółka Jawna, 34-205 Stryszawa 178 C, NIP 552-14-17-260 na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies
2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA – Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie jest niezbędne do dokonania rezerwacji. Ochrona danych osobowych gwarantuje użycie ich tylko i wyłącznie w celach dokonania rezerwacji. Telefon kontaktowy jest niezbędny do kontaktu z Pasażerami w przypadku, gdy dochodzi do ewentualnych zmian w rozkładzie lub anulacji rejsu. W przypadku braku podania numeru kontaktowego, Petpolonia i Armator zastrzega sobie prawo do roszczeń z tytułu poniesionych kosztów wynikających z niemożliwości skontaktowania się z Pasażerem w sytuacjach awaryjnych. Wszystkie dane Pasażerów muszą być zgodne z ważnymi dokumentami potwierdzającymi tożsamość. Przewoźnik ma prawo odmówić zaokrętowania osobie niezgłoszonej lub zgłoszonej nieprawidłowo
w systemie rezerwacyjnym.
3. DOKONANIE REZERWACJI – W formularzu rezerwacji należy uzupełnić obowiązkowe pola jak: imię, nazwisko, data urodzenia dla wszystkich uczestników, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania osoby zgłaszającej rezerwację (w niektórych wycieczkach, będą niezbędne jeszcze dodatkowe dane pasażerów, informacje będą przesyłane w momencie akceptacji oferty). Prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych. Akceptacja oferty i dokonanie wpłaty za nią, jest potwierdzeniem i akceptacją warunków rezerwacji na stronie oraz warunków Armatora. Formularz z zamówieniem zostaje przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail wraz z linkiem do płatności on-line.
4. PŁATNOŚĆ – Rezerwacja zostanie założona po dokonaniu pełnej wpłaty kartą kredytową lub przelewem bankowym poprzez system płatności Dotpay / Paypal. W przypadku braku miejsc lub zmiany ceny w systemie Armatora, zostanie wysłana pisemna informacja. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia oraz braku akceptacji przez Zamawiającego zaistniałych zmian na piśmie, całość kwoty zostanie zwrócona, zgodnie z warunkami zwrotów.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA – Po dokonaniu wpłaty zostanie wysłany na e-mail dokument podróży z numerem rezerwacji, który uprawnia do wejścia na prom.
6. GODZINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ – Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00. PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji, jeśli wpłata za bilet została dokonana zbyt późno w stosunku do czasu zaokrętowania.
7. FAKTURA – Faktura wystawiana jest do 7 dni roboczych w większości rezerwacji. Wybrani przewoźnicy generują fakturę po realizacji rejsu. Faktura VAT jako plik PDF, będzie wysłana na podany e-mail. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów faktury mogą być wystawiane bez podpisów i pieczęci firmowych.
8. WARUNKI ARMATORA – Każdy Armator posiada odrębne warunki zaokrętowania, anulacji biletu, koszty zmiany i inne. Przed zakupieniem biletu na danej trasie bardzo prosimy o zapoznanie się z warunkami rezerwacji danego Organizatora TUTAJ.
9. ZAOKRĘTOWANIE – Wszystkie czasy wypłynięcia i przypłynięcia są czasami lokalnymi, do odprawy należy zgłosić się w odpowiednim czasie zgodnie z wymogami danego Przewoźnika.
10. OFERTY SPECJALNE – Bilety zakupione w ofertach specjalnych nie podlegają anulacji ani zwrotom. Koszty i możliwość zmiany określa oferta specjalna danego Armatora. Część ofert podlega płynnej polityce cen co oznacza, że ceny uzależnione są od popytu, wybranego terminu, dlatego w tych ofertach podana jest cena „od”.
11. DOKUMENTY TOŻSAMOŚCI – Pasażerowie sami ponoszą odpowiedzialność za ważność dokumentów jak: dowód osobisty, paszport lub wiza. W przypadku zatrzymania przez służby graniczne danego kraju lub nieważność dokumentu uprawniającego do odbycia podróży bilet nie podlega zwrotowi. Obowiązek posiadania dokumentu tożsamości dotyczy również dzieci w każdym wieku.
12. ANULACJE I ZMIANY – Każda anulacja lub zmiana musi zostać zgłoszona w formie pisemnej do 24 godzin roboczych przed rejsem (o ile warunki Organizatora nie stanowią inaczej) na adres: wycieczki@promy.pl Więcej o WARUNKACH REZERWACJI
13. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają zgodę na przetwarzanie przez biuro Petpolonia danych osobowych Użytkownika i Pasażera, których podanie jest wymagane warunkami rezerwacji lub przepisami prawa. Korzystając z Usług, Użytkownik i Pasażer wyrażają także zgodę na Politykę Prywatności Petpolonia, której treść jest dostępna w zakładce Polityka plików cookies